Novinky na našem LinkedInu, aneb Hendikep není limit
V Teamium ukazujeme, že hendikep není překážkou. Eliška Maňásková, vedoucí oddělení náboru a péče o zaměstnance, sdílí užitečné informace a tipy z praxe, jak podporovat kolegy s fyzickým nebo duševním znevýhodněním.
Jak může psychosociální podpora snížit fluktuaci
Ve firmě je důležité mít psychosociálního poradce, který může zaměstnancům poskytnout potřebnou podporu. Eliška Maňásková, dřívější studentka psychologie, přináší své zkušenosti z oblasti náboru a péče o zaměstnance.
V případě zaměstnanců se zdravotním postižením je důležité se ptát na jejich potřeby a předejít tak krizovým situacím. Komunikace s nimi je klíčová pro stabilitu týmu a nižší fluktuaci.
Jaké benefity a pracovní prostředí očekávají hendikepovaní?
Motivace zaměstnanců se zdravotním postižením není jen o finanční odměně, ale i o pocitu užitečnosti a přínosu pro společnost. Proto je důležité nabídnout jim flexibilní pracovní prostředí, zkrácené úvazky, a podporu při plánování pracovní náplně.
Další benefity zahrnují masáže, bezbariérový vstup a přátelskou rodinnou atmosféru.
V Teamiu věříme, že každý má potenciál být úspěšným zaměstnancem, a proto se snažíme odstraňovat překážky a vytvářet podpůrné prostředí. Hendikep není limit, ale příležitost k novým začátkům a úspěchům. S námi se můžete těšit na další témata, jako je vedení pracovního pohovoru pro OZP v moderním sociálním podniku.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.