Nástroje pro usnadnění přístupu

Skip to main content

Vánoční úklid brněnských firem naplnil naše kapacity!

Specializujeme se na klasický ruční úklid a to znamená, že používáme vysavače, hadry a ruční čističe. Staráme se o středně velké prostory do 200 m2. V takové velikosti jsme schopni zajistit opravdu poctivý úklid.
Více o úklidových službách jsme se dozvěděli přímo od Jakuba Třetiny, vedoucího služeb. Kuba propojuje firmy s úklidovým pracovníkem, který má volnou kapacitu pro brněnské firmy.

Úklidová rutina vrcholí vánočním večírkem

V prosinci jsou kapacity úplně vyčerpány, ale na leden a únor už si můžete rezervovat nové pracovníky, kteří rádi uklidí. Preferujeme dlouhodobou spolupráci, protože na první schůzce získá pracovník instrukce a individuální potřeby, které pak už vytváří úklidovou rutinu a spokojenost zákazníka. Úklid je naplánován dle potřeb klienta a jeho představu dodržujeme od A do Z. Většinou si klienti vybírají úklid např 2krát týdně, kdy vědí, že to stačí pro udržení hygienicky příjemného pracovního prostředí. Kromě pravidelného úklidu lze spolupráci rozšířit i o generální a jednorázový zahrnující například úklid po vánočním večírku.

Uklizená zasedačka je vizitka pro klienty i zaměstnance

Uklízíme kanceláře v Brně a nejbližším okolí. Hlavním důvodem je i udržení komfortu pro naše zaměstnance, z hlediska dojíždění. Chceme časovou dotaci na cestu do práce udržet do 60 min. Mnoho klientů preferuje i využití vlastních čistících prostředků, které zůstávají ve firmě a my je postupně doplňujeme (můžeme zajistit i doplnění ručníků, toaletního papíru, jaru atd.)

Máte vysoké požadavky? To pro nás není žádný hendikep!

Naše služby poskytujeme s důrazem na sociální odpovědnost a podporu zdravotně znevýhodněných pracovníků, kteří jsou práci dělají rádi a často to pro ně je příjemná změna po tom, co jim jejich předchozí práce zasáhla do zdraví. Chtějí větší klid, rutinu a vidět výsledky hned. Jejich hendikep často ani nepoznáte. Poskytnutím zkráceného úvazku, kvalitním zázemím chápajících kolegů a také záštitou služby vedoucím oddělení, na kterého má klient také přímý kontakt.
Cílem Teamia je zajistit, aby všichni zúčastnění – klienti, pracovníci a oddělení úklidových služeb – byli spokojení. S vědomím, že pracujeme s lidmi, pro které je práce nový motor do života, je pro nás každodenní poskytování kvalitních úklidových služeb radostným a naplňujícím úkolem.

Kontaktuje nás